All routes are no longer working

i restarted my dev server, now all of my routes are no longer working. not exactly sure where to look. any ideas?

all pages are 404’ing

can you point me to your project? and what framework / @plasmicapp package are you using?

project ID nHUeUMKatPKwRWiSLMqPvh

using next.js

using loader

i noticed when i remove all of my custom components and pages, run next build, it errors when generating static pages

Error occurred prerendering page "/trivia". Read more: <https://nextjs.org/docs/messages/prerender-error>
Error: Minified React error #321; visit <https://reactjs.org/docs/error-decoder.html?invariant=321> for the full message or use the non-minified dev environment for full errors and additional helpful warnings.
    at S (/Users/komocode/Resilio Sync/Workspace/mcdonalds-2021/node_modules/react/cjs/react.production.min.js:18:327)
    at Object.exports.useMemo (/Users/komocode/Resilio Sync/Workspace/mcdonalds-2021/node_modules/react/cjs/react.production.min.js:23:109)
    at exports.PlasmicRootProvider (/Users/komocode/Resilio Sync/Workspace/mcdonalds-2021/.next/server/chunks/702.js:3312:16003)
    at d (/opt/homebrew/lib/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:33:498)
    at bb (/opt/homebrew/lib/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:36:16)
    at a.b.render (/opt/homebrew/lib/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:42:43)
    at a.b.read (/opt/homebrew/lib/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:41:83)
    at exports.renderToString (/opt/homebrew/lib/node_modules/react-dom/cjs/react-dom-server.node.production.min.js:52:138)
    at Object.renderPage (/opt/homebrew/lib/node_modules/next/dist/server/render.js:626:31)
    at Function.getInitialProps (/Users/komocode/Resilio Sync/Workspace/mcdonalds-2021/.next/server/chunks/834.js:595:19)

I just re-added my components and pages, my routes are now working, but my “next build” still cannot build

ok nevermind. rebooted my computer and everything is working again :exploding_head: